Notes d’anglès

Hola, nois!

Aquest matí, el Jordi us ha fet l’examen de vocabulari d’anglès i, a la tarda, ja us n’ha donat la nota. Us felicito perquè, en general, les qualificacions han estat altes. Ara, n’hi ha hagut uns quants que val més que feu un pensament i us poseu a treballar de valent en anglès, eh…?, perquè em fa l’efecte que la cosa no us va gens bé… I, a final de curs, quan ja no hi hagi res a fer-hi, tot seran lamentacions…!

Au, va, caram…! Poseu-vos-hi d’una vegada…!

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>